TONERCENTRUM
zasílá zboží již od 5.000,- Kč ZDARMA
Dovolujeme si Vám
oznámit, že firma TONERCENTRUM, s.r.o. s platností od 15.3.2005
nad 5.000,- Kč bez DPH neúčtuje svým zákazníkům dopravné ani balné. Zboží
zaslané zdarma přepravní službou obdrží zákazník nejpozději do 24 hodin po
objednávce. Rozvoz po Brně je zdarma při objednávce nad 2000,- kč bez DPH,
při nižší hodnotě objednávky se účtuje dopravní paušál 40,- Kč. Toto je
jeden z mnoha plánovaných kroků pro upevnění vztahů s našimi zákazníky.
1.1.2010
Obecné podmínky
firmy TONERCENTRUM, s.r.o.
·I. ZÁKLADNÍ
USTANOVENÍ
1. Všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran
v oblasti prodeje zboží (produktu) mezi společností TONERCENTRUM, s.r.o.
(dále jen „prodávající“) a jejími obchodními partnery (dále jen
„kupující“).
2. Kupující při zahájení obchodních vztahů předkládá prodávajícímu
informace o svém podnikatelském oprávnění a o své právní subjektivitě
(výpis z obchodního rejstříku, kopie živnostenského listu a číslo
občanského průkazu u fyzických osob,osvědčení o
registraci plátce daně) a je povinen tyto údaje průběžně aktualizovat.
II. OBCHODNÍ DISPOZICE
1. Jednotlivé kupní smlouvy se uzavírají na základě písemných objednávek
kupujícího.
Objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti:
-obchodní firmu a sídlo kupujícího (místo podnikání)
-jeho IČ a DIČ, pokud je registrován jako plátce DPH
-kód produktu, který jednoznačně určuje předmět objednávky (číselné
označení produktu,uváděné v ceníku prodávajícího)
-množství požadovaných kusů produktu
-obchodní firmu a podpis oprávněného zástupce kupujícího.
2. Na základě řádné objednávky kupujícího vystaví prodávající “potvrzení
objednávky”, v němž
potvrzuje kupujícímu produkt, předpokládanou cenu a množství produktu, jež
se zavazuje kupujícímu dodat. Kupující má právo do 3 dnů od obdržení
potvrzení objednávky podat prodávajícímu návrh na změnu objednávky a to
pouze v případě, že produkty nebyly již prodávajícím fakturovány.
Neučiní-li tak ve stanovené lhůtě, je objednávka ve formě uvedené v
potvrzení objednávky považována mezi stranami za závaznou. Toto ustanovení
není pro prodávajícího závazné v případě, že výrobce přestane dodávat daný
produkt nebo uvede na trh nové verze produktu.
Smluvní strany ohledně ujednání kupní ceny prohlašují, že pro výši kupní
ceny je rozhodující její výše dle ceníku prodávajícího platného v den
fakturace prodávajícího, tedy je platná a sjednaná kupní cena uvedena na
faktuře prodávajícího, nikoli cena uvedena v potvrzení objednávky, která se
může do dne fakturace změnit s ohledem na změny podmínek dodavatele zboží
nebo pohybu kurzu.Ceny uvedené
v ceníku obsahují recyklační poplatky, není-li uvedeno jinak.
3. Potvrzení objednávky nelze mezi stranami považovat za přijetí termínu
plnění, navrhovaného kupujícím. Termín plnění se sjednává standardně na
nejvýše 45 dní ode dne potvrzení objednávky. Prodávající může
ve výjimečných případech termín plnění prodloužit v tomto případe je povinen o této okolnosti kupujícího
informovat do 15 dnů po potvrzení objednávky. Při nedodržení sjednaného
termínu plnění má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy sjednané na
základě své objednávky bez dalších sankcí.
4. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu nebo její zálohu v
požadované výši ještě před dodáním produktu.
5. Prodávající vyzve kupujícího k zaplacení kupní ceny nebo zálohy na kupní
cenu vystavením proforma faktury, která je mezi
stranami této smlouvy považována za výzvu k zaplacení. Proforma
faktura je splatná ve lhůtě 7 dnů od jejího vystavení na účet
prodávajícího, pokud není dohodnuto jinak.
6. Prodávající je oprávněn vystavit proforma
fakturu teprve tehdy, má-li dodávku pro kupujícího již připravenu k
expedici, pokud se obě strany nedohodnou jinak viz čl. II odst. 10. produkty jsou rezervovány pro
kupujícího k dodání do dne splatnosti proforma
faktury. V případě prodlení s placením proforma
faktury není prodávající povinen splnit dodávku ve lhůtě dle čl. II odst.
8, ale dodá produkty v další přiměřené lhůtě po splacení.
7. Jestliže kupující neuhradí proforma fakturu ve
lhůtě 20 dní ode dne splatnosti, je prodávající oprávněn považovat
objednávku za zrušenou a od tohoto obchodu odstoupit. v tomto případě zašle
kupujícímu “oznámení o zrušení objednávky” a kupující je povinen zaplatit
prodávajícímu smluvní pokutu (stornovací poplatek) ve výši 10 % z ceny
závazně objednaného a neodebraného zboží.
8. prodávající je povinen expedovat dodávku do 3 pracovních dnů z hlavního
skladu v Brně poté, kdy kupující na základě proforma
faktury zaplatí prodávajícímu kupní cenu nebo její zálohu. Za den úhrady je
považován den, kdy je peněžní částka připsána na účet prodávajícího.
Ustanovení o termínu plnění neplatí, pokud se jedná o produkty podle čl. II
odst. 10. společně s dodávkou zboží prodávající vystaví a zašle kupujícímu
fakturu - daňový doklad.
9. Pokud si kupující zakoupené zboží nepřevezme od přepravce nebo přepravci
zboží nezaplatí nebo zboží se specifikací „osobní odběr“ nepřevezme od
prodávajícího do 10 dnů od vystavení faktury, je prodávající oprávněn od
kupní smlouvy odstoupit a kupující je povinen v případě takového odstoupení
zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 10% z ceny zboží, od jehož koupě
bylo takto odstoupeno. Odstoupení se provádí a nastává okamžikem vystavení
dobropisu
prodávajícího k předmětnému zboží. Vystavení předmětného dobropisu je
úkonem odstoupení prodávajícího ve smyslu tohoto článku všeobecných
obchodních podmínek.
10. Pokud kupující vystaví objednávku na produkty, které nejsou běžně
prodávány, nebo na výjimečně velké množství produktu, bude o tomto
obchodním případu sjednána zvláštní dohoda.
11. podmínky ve smyslu článku č. II platí přiměřeně také při účtování
služeb a nákladů s nimi spojených (např. dopravné, bankovní poplatky,
atp.). Jejich úhradu platí kupující na základě faktury - daňového dokladu.
12. náklady na dopravu zboží ze skladu prodávajícího kupujícímu hradí
kupující.
13. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile
se zboží dostane do jeho držení. V případě doručování zboží kupujícímu
prostřednictvím dopravce, je kupující povinen při převzetí zboží před
podpisem soupisky zkontrolovat údaje uvedené na přepravním listu. Pokud
údaje nesouhlasí se skutečností, je porušen či jinak viditelně znehodnocen
originální obal (kartonová krabice u balíkových zásilek, strečová fólie u
paletových zásilek) nebo páska nebo u paletových zásilek nesouhlasí počet
balíků na paletě, je kupující povinen tuto skutečnost uvést na přepravní
list dopravce a sepsat s ním zápis o škodě, případně zboží odmítnout jako
celek. O této skutečnosti je kupující povinen informovat ihned
prodávajícího. Kupující je povinen zkontrolovat i věcný obsah zásilky dle
přiloženého dodacího listu. Pokud obsah zásilky neodpovídá dodacímu listu,
je příjemce povinen dané rozdíly uvést na přepravním listu, neprodleně
kontaktovat prodávajícího a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Pokud to dopravce odmítne, je kupující povinen dodávku odmítnout jako
celek. Podpisem soupisky dopravci kupující potvrzuje převzetí všech
produktů, které jsou součástí dodávky zboží.
III. ELEKRONICKÁ FORMA OBJEDNÁVEK
1. Při použití elektronické objednávky je kupující povinen používat
identifikační heslo, které mu na jeho žádost přidělí prodávající a které
slouží k ověření identity kupujícího. Kupující je povinen zabezpečit
utajení hesla před nepovolanými subjekty a odpovídá za jeho zneužití.
Elektronická forma objednávek se považuje pro kupujícího za závaznou.
2. Prostřednictvím elektronického objednávkového systému se objednávka
automaticky zanese do systému připraveného prodávajícím. Systém pro příjem
objednávek v elektronické podobě je v nepřetržitém provozu.
3. Účastníci se dohodli, že elektronická forma objednávky a elektronické
potvrzení objednávky jsou rovnocenné písemné formě těchto úkonů a mají pro
obě strany tutéž závaznost.
4. po přijetí elektronické objednávky obdrží kupující elektronické
potvrzení objednávky dle čl.II
odst. 2 všeobecných obchodních podmínek.
5. Kupující prohlašuje, že zadáním elektronické objednávky je svou
objednávkou vázán. Kupující je oprávněn změnit nebo stornovat elektronickou
objednávku pouze písemnou formou ve lhůtě 3 dnů od zadání objednávky, a to
pouze v případě, že zboží nebylo prodávajícím vyfakturováno.
6. Kupující obdrží prostřednictvím elektronického objednávkového systému
informaci o evidenci svého požadavku po odeslání objednávky. V potvrzení
objednávky prodávající upřesní kupujícímu údaje o názvu zboží, ceně zboží,
počtu rezervovaných kusů k okamžitému dodání, způsob dopravy a způsobu
platby.
7. V případech, kdy prodávající objednávku nepotvrdí elektronickým
objednávkovým systémem, je kupující oprávněn opakovat ji klasickými
komunikačními prostředky.
IV. ROZHODČÍ DOLOŽKA
1. Prodávající a Kupující se dohodli, že případné spory o výklad rámcové
kupní smlouvy nebo těchto všeobecných obchodních podmínek, případně spory
vzniklé mezi nimi z obchodních závazkových vztahů, budou řešit vzájemnou
dohodou.
2. Smluvní strany se podle zákona o rozhodčím řízení a o výkonu rozhodčích
nálezů č.216/1994 Sb. v platném znění dohodly, že veškeré jejich spory
vzniklé z této smlouvy a nebo v souvislosti s ní budou rozhodovány v
rozhodčím řízení před jediným rozhodcem podle Jednacího řádu rozhodčího
řízení vydaného Unií pro rozhodčí a mediační řízení ČR, a.s., (dále jen
„Unie“)a zveřejněného na internetové adrese www.urmr.cz, přičemž rozhodce
bude ke dni doručení žaloby zapsán v Seznamu rozhodců vedeném Unií a
smluvní strany tímto výslovně pověřují Unii, aby určila podle Jednacího
řádu rozhodčího řízení rozhodce pro rozhodčí řízení, založené touto
rozhodčí doložkou. Smluvní strany tímto pověřují takto určeného rozhodce k
rozhodování všech sporů dle zásad spravedlnosti. Smluvní strany výslovně prohlašují,
že před podpisem rozhodčí smlouvy měly a mají možnost seznámit se s
Jednacím řádem rozhodčího řízení, jakož i s Nařízením o nákladech
rozhodčího řízení a také tak učinili a uvedené dokumenty tak považují za
nedílnou součást této rozhodčí smlouvy.
V. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou závazné pro smluvní vztahy
uzavírané společností TONERCENTRUM, s.r.o., ode dne jejich vyhlášení. Pro
smluvní vztahy uzavřené před vyhlášením těchto obchodních podmínek jsou
závazné uplynutím jednoho měsíce od jejich vyhlášení.
2. TONERCENTRUM, s.r.o. si vyhrazuje právo všeobecné obchodní podmínky
změnit při změně příslušných právních norem, jakož i obchodní politiky
společnosti. Tuto změnu a její účinnost společnost vyhlásí nejméně jeden
měsíc předem, a to zveřejněním na elektronické adrese www.tonercentrum.cz.
3. Jestliže obchodní partneři společnosti TONERCENTRUM, s.r.o. s novým
zněním všeobecných obchodních podmínek nebudou souhlasit, jsou oprávněni
svůj nesouhlas společnosti písemně oznámit ve lhůtě jednoho měsíce od
vyhlášení nového znění.
Platnost květen 2016
1.1.2010
Reklamační řád
firmy TONERCENTRUM, s.r.o. IČO: 25 51 54 11
Obecně
Tento reklamační řád byl vydán dle platných zákonů a vztahuje se na zboží, jež
bylo zakoupeno u společnosti TONERCENTRUM, .s.r.o.,
IČO 255 15 411, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v
Brně, oddíl C, vložka 29548, a jehož reklamace byla uplatněna v záruční
době. Základním dokumentem pro uplatňování reklamací je kupní smlouva
(objednávka) mezi odběratelem a společností TONERCENTRUM,
.s.r.o., záruční list, faktura a dodací list vydaný společností
TONERCENTRUM, .s.r.o..
2. Záruční podmínky
Společnost TONERCENTRUM, .s.r.o. poskytuje na
vybrané druhy zboží záruku za jakost, na základě které přejímá závazek, že
dodané zboží bude po stanovenou dobu způsobilé pro použití k danému účelu.
Délka záruky je uvedena na dodacím/záručním listu u každé položky v
měsících, není-li uvedena poskytuje společnost TONERCENTRUM,
.s.r.o. záruku stanovenou zákonem. Záruční lhůta začíná běžet dnem
převzetí zboží. Záruční lhůta se prodlužuje o dobu potřebnou k odstraňování
vad nebo výměny zboží. Tyto skutečnosti, tj. datum převzetí do záruční
opravy a datum vydání po opravě, uvede společnost TONERCENTRUM,
.s.r.o. do odběratelem předloženého dodacího/záručního listu a také
do reklamačního protokolu. Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční
vady nebo vady vzniklé při výrobě. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé
špatnou a neodbornou obsluhou (instalací); nepřiměřeným zacházením a
používáním; na spotřební materiál; použitím nesprávného a neoriginálního
spotřebního materiálu; použitím zboží v podmínkách, které neodpovídají
kancelářskému prostředí; zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné
ČSN; po provedení neoprávněného zásahu (úprav) do zboží bez předchozího
písemného svolení.; na zboží instalované nebo obsluhované v rozporu s
návodem k obsluze; na zboží, u kterého bylo poškozeno výrobní číslo nebo
záruční plomba zboží; na zásahy a úpravy zboží neautorizovaným servisem; na
mechanické poškození zboží; na používání zboží pro jiné účely než obvyklé;
na škody vzniklé vnějšími vlivy, např. v důsledku živelné katastrofy,
násilného poškození, povětrnostních vlivů, přepětím v síti; na neodborné
skladování; na poškození zboží při přepravě (nutno řešit s přepravní
službou na místě) a na takové zboží, které je při prodeji označeno na
dodacím listu poznámkou "Bez záruky", např. u použitých
nerepasovaných zařízení.
3. Uplatnění reklamací
Záruku může uplatnit pouze odběratel uvedený v dodacím/záručním listě.
Záruku není možné postoupit třetí osobě. Odběratel doručí na vlastní
náklady a riziko reklamované zboží na adresu provozovny TONERCENTRUM,
.s.r.o., Křižíkova 70b, 612 00 Brno. Odběratel musí reklamované
zboží zabalené v původním obalu v úplném stavu včetně příruček, dokladů,
kabelů a ostatního příslušenství, dodat na výše uvedenou adresu. Součástí
reklamace je dodání originálu (kopie) faktury a dodacího listu případně
dokladu o hotovostním nákupu, na kterém je uvedeno reklamované zboží včetně
výrobního (sériového) čísla, a řádně vyplněný reklamační protokol (u
velkoobchodu se navrácení obalu nevyžaduje). Pokud odběratel nesplní
některou z předchozích podmínek, mohou být po dohodě společnosti TONERCENTRUM, .s.r.o. a odběratele stanoveny další
podmínky převzetí reklamace. Dnem převzetí reklamace se rozumí den splnění
všech předchozích podmínek odběratelem nebo písemné dohody obou stran.
4. Vyřízení reklamací
Společnost TONERCENTRUM, .s.r.o. vyřídí reklamace
v co nejkratším termínu opravou, výměnou vadného zboží, vystavením
částečného nebo plného cenového dobropisu (dle povahy reklamovaného
produktu). Opravené nebo nové zboží může být odběrateli na jeho náklady
zasíláno přepravní službou nebo poštou nebo po dohodě s odběratelem
uschováno v provozovně TONERCENTRUM, .s.r.o. (od
6. dne uschování se účtuje poplatek ve výši 200,- Kč/den) tak, jak bude
vyznačeno v Reklamačním protokolu. V případě uschování zboží u společnosti TONERCENTRUM, .s.r.o. běh reklamační lhůty pokračuje
třetím dnem poté, kdy společnost TONERCENTRUM, .s.r.o. odběratele vyzve k
převzetí zboží opraveného nebo nového. Při odeslání opraveného nebo nového
zboží přepravní službou, běh reklamační lhůty pokračuje druhým dnem po
odeslání zboží. Při neoprávněných reklamacích si společnost TONERCENTRUM, .s.r.o. vyhrazuje právo účtovat poplatek
za práci technika podle platného ceníku. V tomto případě bude reklamované
zboží zasláno nebo předáno až po uhrazení poplatku.
6. Závěrečná ustanovení
Pokud není v tomto reklamačním řádu stanoveno jinak, platí ustanovení Obch.
Z. Odběratel a společnost TONERCENTRUM, .s.r.o.
jsou tímto reklamačním řádem vázáni. V případě sporu je místně příslušným
soudem soud dle sídla společnosti TONERCENTRUM, .s.r.o..
Společnost TONERCENTRUM, .s.r.o. si vyhrazuje
právo změny tohoto Reklamačního řádu.